FLYG, FLY

Godmorgon hela världen! Min morgon har mot alla odds varit bra, vaknade tidigt utan att försova mig och gick upp som en duktig flicka. Åt frukost som en vanlig människa ska göra och begav mig mot arkösund. När jag trodde att jag skulle komma hela vägen till arkösund så kom jag bara till Ö-Husby för jag hade tydligen läst vintertabellen, crap tänkte jag och ringde pappa som var världens bästa och kom och hämtade mig, så efter en trevlig bilfärd så kom jag äntligen fram och nu sitter jag här, solen strålar mer än någonsin och ja det är extremt skönt att få komma bort. Jag vill nog hålla mig så långt borta jag kan, det är fegt men just nu orkar jag inte. 5 mil räcker nog ett tag iallfall. Pappa droppade även planen att åka till Chile idag i bilen, låter som ljuv musik i mina öron. Familjen stannar i en månad jag kanske bara stannar jätte länge med den andra familjen, tror det får bli så. Jag vill att det blir så.

  
Sommar i skärgården, resten i Chile?! Ja..

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0