FESTIVALHYSTERI

Nu har hela Sverige drabbats av den vanliga festivalhysterin verkar det som, kaos för att Hultsfred ska lägga ner och just nu sitter alla på P&L och har det bra, förutom jag. Nä, jag är inte alls ledsen för att jag inte kom iväg på det i år, va där förra året och färsk som jag är känner jag att man måste ha ett års paus från storfestivaler. Jag har nog aldrig varit så smutsig och sliten som när jag kom hem efter ca en veckas festivalande. Min kropp la av och jag fick en extrem infektion i hela kroppen - vart förkyld så att jag knappt kunde andras, fick feber och utslag över nästan hela kroppen så jag såg ut som att jag höll på att ruttna.. Vaknade varje morgon med svullna ögon och mådde pissapa, det va bland det värsta jag varit med om och jag var så jävla ful också!

 

I år funderar jag istället att dra på lilla mysiga Emmaboda, med Stefania och Simon verkar det just nu. Way out West skulle också vara roligt fast två mjukfestivaler blir ju tillsammans som en stor.. Njä, jag nöjer mig nog med en i år. Nu ska jag dricka mera kaffe, puss!

 

/klara

Kommentarer
Postat av: s. gotte

JAAA!!! följ med på emmaboda :D

2010-06-30 @ 13:04:09
Postat av: s. gotte

tänk bara på att köpa biljett i tid :)

2010-06-30 @ 14:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0