ALO DU!

Oh, jag är helt slut i kroppen. Är ganska nyligen hemkommen från göteborg, en resa som jag och Johanna kokade ihop i förrgår ute i skogen. Det handlar ju om att vara spontan liksom. Så igår satte vi oss i bilen och åkte, kom fram på kvällen och gick direkt till (charlies?), där vart det öl drickning och sådant roligt. Sen hem till Robins bostad där ett gäng testosteronbubblande hulligangrabbar hade fått flipp och svingade strykjärn mot varandra. Det var ganska underhållande ett tag men min dumma trötthet tog över och då va det inte så kul länge. Grabben med strykjärnet utrustade sig med en gaffel och lämnade tillslut lägenheten. Efter att vi hade åkt och lämnat av Bobbie så kom vi tillbaka, då sov alla vilket var ganska skönt eftersom klockan var 4-5 på morgonen och jag var dör. Så jag Johanna och Robin trängde ihop oss i ett hörn av soffan eftersom halva soffan redan var upptagen av en hel latjo kille som snarkade som en gris. Jag somnade och sen var det slut på Göteborg för denna gången. Resan hem vet jag inte ens om jag vill prata om.. Vi hamnade i Mariestad och var nära på att dö en gång, jag överdriver inte! Tyvärr lyckades vi bara ta kort på resan dit och hem, men men! Håll till godo!


BURGERKING!!!!


BURGERKING!!!



TATTARPOMME!!!




Jag jobbar på den!


Kapten?


Den vackra vägen!


Först vart jag arab..


.. Sen vart Johanna arg.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0