TORKA

Har varit tort på bloggningsfronten nu ett tag för min del. Har varit ledig hela helgen för att fira Olles 18års dag och inte haft blogg på tanken. Men nu när jag sitter på jobbet igen då jävlar har jag tid. Här står det stilla som vanligt, förutom skitungen Kalle som springer runt och är jobbig händer det inte mycket alls. Ska sitta här till klockan 9 vilket känns lite segt, börjar imorgon kl 9 på morgonen alltså vilket också känns lite segt. Mamma ska in till stan och jag får sova ensam, buhu!

Sen senast jag bloggade, vilket var i onsdags tror jag så har jag: varit och tittat på Kapten Röd som va as grym! Badat en massa med Amanda, Olle och Holmis, åkt in till stan och svettats, vunnit på bowling över Felix och Olle, hängt på Olles baksida och druckit bärs, firat Olles födelsedag, slagits, hyrt film och haft sönda. Värd helg, som fan!

Jag har även bestämt mig, när min lön kommer ska jag tatuera mig. 9 stjärnor i nacken, 2 för mina föräldrar, 6 för mina syskon och en för Amanda. Det blir finfint det. Måste bara boka tid också, damn jag blir nervös när jag tänker på det.

/klara-lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0