SNURR!

Hej allihopa! Idag är jag väldigt yr, har ingen koll på något alls och bara glider. Det är ju helt okej att tex inte ha koll på vilken dag det är när man är ledig men när man jobbar är det ju bara att veta sånt. Jag var helt inställd på att det var tisdag idag men icke, det var ju måndag. Jag är faktiskt fortfarande lite inne på att nästan halva veckan har gått..

Sitter iallfall på jobbet nu, slutar vid 5 och då ska jag bada med familjen sen får jag se vad jag hittar på, börjar inte för än klockan 5 imorgon så det kanske blir något roligt. Håller mig i arkösund iallfall. Tänkte åka till stan på torsdag, sen är jag ledig hela helgen så det blir näjs. Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0