SHE WANTS TO MOVE

Gooooodmorning! Har nu efter en redbull och en kopp kaffe börjat att vakna till, va lite kämpigt där ett tag men nu börjar det kännas bra igen. Vaknade upp i Kättinge bredvid Ollemys som låg och sov som ett litet barn, planen var ju att han skulle ta bussen samtidigt som jag så jag försökte väcka honom men efter några försök gav jag upp, vem har hjärta att väcka någon som ligger i fosterställning och gnyr som en liten hundvalp? Inte jag iallfall, dessutom är tanken på när han vaknar och undrar vart fan han är så rolig, så han fick helt enkelt sova vidare.

Nu sitter jag här på jobbet, solen skiner så in åt helvete och på telefonen ringer en massa tyskar, danskar, portogiser, fransmän, finnar ja alla möjliga människor och vill campa. Det ska nämligen vara vm i segling i Arkösund i år och detta verkar vara en stor grej tydligen, lite små kul att prata med alla dessa människor eftersom dom flesta är skit dåliga på engelska, hehe!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0