NU DANSAR VI PÅ SAMMA LÅDA

Vart nyss satt på prov av farbror gud tror jag, allt började när jag satt här på jobbet allt va lugnt som vanligt och så helt plötsligt blir allt mörk och alla frysar och kylar dör, lika så datorn och kaffekokaren. Så jag tänkte neeeeeej och ringde the boss, han svarade inte. Så jag ringde boss 2, han svarade inte heller.. Här satt jag med en hel frys full med glass som snart skulle börja smälta och hade panik. Efter en stund tingde the boss upp och sa att det hade blivit kortis och att det bara var att trycka upp en knapp, så jag gjorde det men sen vart det kortis typ 4 gånger till och samtidigt som allt detta hände så kokade kaffet över och rann ner på hela golvet, något ljushuvud hade ju fyllt maskinfan med vatten utan att sätta på och jag fylde på den en gång till så det blev kaffe kalas på hela golvet, özöm fest var det!

Nu måste jag fan pusta ut lite, vart kalasstressad där ett tag och trodde att jag skulle bränna ner hela kiosken och sen drunkna typ, allt farligt som kan hända. Huuh, det var en redig pers det här. Men jag mår bra, tack för att du frågar, sj då? Snart kommer Olle Von Gay ut hit och hänger, sen blir det Kättinge häng ikväll, mys!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0