MÄRKLIG KVÄLL!

Godmorgon! Kära vänner nu ska jag berätta om min extremt märkliga kväll, alltså igår.

Jag skulle sluta jobbet vid klockan 9 typ, så kvart i 9 går det förbi två grabbar och en tjej och jag kollade ut och såg "fudge, det där va Dessie". Undrade va fan hon gjorde här och sen va det inte så mycket mer med det. Men när jag en kvart senare var på väg från jobbet så roppar hon på mig, jag stannade i tron att hon ville ha en tändare eller liknande men istället bjöd hon med mig på fest, jag tvekade en stund och gick för att hänga med Felix ett tag men efter övertalning från Stefania så gick jag ändå dit. Hade en trevlig kväll och drack vin med trevlig folk, lite besviken dock pga att hon faktiskt var ganska mycket som en vanlig människa. Kvällen slutade med bråk som var i behöv av övervakning så jag deckade efter ett tag i huset, vaknade kl 08.00 och gick till mammas jobb och åt frukost. Skum men rolig kväll, spontaniteten vann igen! Ha en trevlig morgon nu! Puss!



/klara

Kommentarer
Postat av: stefania

haha tack nu är du min idol!

2010-07-08 @ 12:09:10
Postat av: klara

och du är en tönt :p

2010-07-08 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0