JAG KASTAR IN HANDUKEN IDAG

Är helt off, trött och grinig. All musik gör lite ont i öronen och mina ögon svider, en riktig skitmorgon med andra ord. Hade jätte svårt att sova igår av flera anledningar, dels för att mamma envisades med att ha på en jävla mördarfläckt hela natten som lät som skit. Började jobba för en timme sen och har på den tiden inte gjort så mycket mer än att druckit en jävla massa kaffe och stirrat rakt fram. Jag fryser när jag sitter ute och jag fryser här inne, har inga kläder här ute och är i extremt behov av att åka in till stan, duscha måste jag också göra. Pissrumpa på den här dagen, hoppas dock att Gotte kommer ut och piggar upp mig lite, om de inte gör det så kan jag väll lika gärna gå och lägga mig igen. Kanske kan kapten röd ikväll på hotellet få mig att piggnatill, kanske... Stjärtanus! Älskar iallfall att jag kan ta ut min ilska på bloggen, annars hade jag nog skrämt iväg alla små "söta" barn som kommer in i min kiosk med smutsiga fötter och snoriga näsor, kliar sig i rumpan och rotar med samma hand runt bland godiset, pestspridande skitungar! HAHAHA! Där lät jag bara fantasin flöda, jag gillar barn!

 

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0