J.A.. NEJ!

Hehe, hej omvärlden! Börjar känna mig lite smått isolerad här ute på landet. Har tillbringat väldigt mycket tid ifrån stan och vänner, inte heller haft tid/lust till att data så speciellt mycket och lite skrämande är det att jag inte alls vantrivs, tvärt om.. Har börjat uppskatta mineralvatten mer är cola och äter ganska dåligt, undra vad det är som händer?! Bli nu inte oroliga kära vänner, har planerat en resa till norrköping imorgon men stannar antagligen bara en dag i och för sig. Lovar att bli bättre på att höra av mig, hihi!

Just nu sitter jag på jobbet och här kommer jag sitta till klockan tre, sen hoppas vi på att det soliga vädret håller i sig tills dess så kanske jag tar mig ett bad. Grillning med familjen finns på dagen agenda och ja, en skärgårdsdag helt enkelt.

Måste berätta om min nya fobi okcså, getingar! Jag som alltid trckat Amanda för att hon är så rädd för kryp (förlåt), nu är jag själv helt hysterisk när det kommer en geting i närheten. Detta kommer sig av att jag för några dagar sen vart stucken av en geting, på insidan av fingret. Hela min hand svullnade upp och jag såg ut som en överviktig bebis i 3 dagar, nu har det som tur är lagt sig men förstå om jag skulle bli stucken i ansiktet eller på halsen, kan gå illa! Så nu får jag panik varje gång en av de små jävlarna kommer i närheten och känner ett enormt behov av att mörda dom!!!

Skönt att skriva av sig lite, men nu återgår jag till Bloons Td 4! Puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0