I ÖVRIGT..

.. Så gör jag inte så mycket, hänger på jobbet (som vanligt). Känns inte som att jag gör så mycket annat nu för tiden, Kalle har börjat klaga på mig om att jag tar alla timmar. Den stackars pöjken vill ju också jobba ihop pengar, till en ny bräda. Han är bra söt. Ja ni, det händer ju inte jätte mycket ute i lilla arkösund så det finns faktiskt inte så mycket att säga.. Va inne i stan igår, där hände det inte heller mycket, hängde med Olle, Amanda och Stefania öla lite och glode på tv. Vårat tappra försök att ta oss ut och göra något misslyckades och jag som var världens lamaste igår, trött och grinig, deckade utan kläder frmaför tvn.. Haha, vilken dag va! Lyckades iallfall få upp Olle ur sängen imorse vilket ju var trevligt, vi åt frukost och hängde. Sen skulle han åka och gyma.. Tro det eller ej, men han skulle iväg och träna!!! Killen som inte gärna lyfter en tumme om det inte är väldigt viktigt. Jätte sött! Aja, ska väll ta mig en till glass nu och sätta mig på altanen, puss!

P.s - Jag borde börja uppdatera er om vilka glassar jag äter på jobbet för fyfan va glass jag äter!

/klara

Kommentarer
Postat av: Arnold Schwarzenegger

hört att den där olle ska vara jävligt stark.

2010-07-21 @ 21:09:43
URL: http://stinafr.devote.se
Postat av: s. gotte

åt samma glass som dig idag! den där mackan du vet. kostade 14 spänn fyfäään

2010-07-21 @ 23:53:26
Postat av: klara

den där olle är en jävla mes!

2010-07-22 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0