GLÖMDE MIG PÅ LANDET

Förlåt mina kära vänner att jag helt utan förvarning försvan i två dagar. Åkte helt spontant ut på landet med syskonen Fridström och co. Hade tjatat om landet i flera dagar så det var ju skönt att Gayolle äntligen gav med sig, skönt också att vi kom ut till landet den varmaste helgen på hela sommaren! Vädret har varit özöm zmök och allt har varit skönt. Förutom en sväng till grytsvarv och lite krig har det inte hänt så mycket, som det ska vara på landet alltså! Nu sitter jag på jobbet igen och mår nästan bara bra, tänkte sätta mig en stund i solen nu och sen tänkte jag sno lite bilder från Lisas facebook så ni får se det roliga vi gjorde i helgen. Mh puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0