DAG-START

Hola senioritas och godmorgon! Sitter på jobbet och försöker vakna, gick upp ur sängen 10 min innan jag skulle börja och var helt lost. Tog cykeln och åkte hit tog en glass, en kaffe och en cigg - bra mogon, hehe! Bosse och grabbarna va självklart här och pimpla kaffe dom också, finfint. Lite trist att det inte är så roligt väder idag när jag slutar tidigt och allt, jag tänkte ju bada och sånt men det verkar bli deg av den tanken alltså. Knakse drar till stan istället då?! Va?! Mja..

Igår kväll efter jobbet gick jag och åt med pappa och co. Sen bar det av till hotellet, mys, öl och efter det till båten, vin och mer mys. Mys helt enkelt, ända till i morse. Uscha!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0