Studentflak? Ja!

Här kan ni fixa studentflak till eran klass! Det borde min klass göra snart.. Min far bad mig att lägga upp en länk till ett arbete han har gjort till PADAB, filen gick inte att lägga upp här så jag lägger upp den på facebook och sen så ska jag försöka få upp den här, sen!

Kom hem nyss efter en fika på stan med Olivia, vi smyg åt en kebab också. hihi! Tog en titt på stan gjorde vi också, Olivia hittade ett par fina skor, ett linne, en stickad kofta och så köppte vi två tröjor på bikbok som vi inte testade innan så hoppas dom sitter bra nu. Jag har lite trauma för att testa kläder i provhytter, tycker det är skit jobbigt. Det är trångt, varmt och så täcker man typ en meter av kroppen, man kunde ju lika gärna stå och byta om mitt i affären. Extra jobbigt på vintern när man har massor av kläder och tjock jacka.. Nästan allt är jobbigare på vintern kom vi fram till förut förresten. Gå upp på morgonen när det är nattsvart ute, gå omkring i 1/2 meter snö och usch ja. Som Olivia sa "hur skönt skulle det inte vara att gå runt i bara en kofta och jeans" utan långkalsonger.. Nej jag är trött på vintern nu, den är allderles för lång i Sverige. Man blir ju inte direkt gladare av att det ena dagen snöar och nästa dag blir det slask. usch busch purk!!!

Yes nu kom jag på att jag måset plugga också, fyfan va jag klagar!!
/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0