MIN VÄN: STEFANIA RANDOLFI!

Nu tänker jag presentera min kära klasskamrat Stefania Randolfi, en Italensk läckerbit som började i min klass förra året. Hon är en av de mest omtänksamma människorna jag känner och hon är min ända klassflickvän! Jag vart väldigt glad när när Stefania började i min klass för jag tycker om henne. Ett problem är väll bara att hon växer bara på bredden och att hon vill ha saker (intärn grej). Hon blir bra på bild också, ibland ser hon ut som en sånhär balong fylld med mjöl som man har tryckt lite på. Hennes namn påminner om en cirkus och ibland så är hon en cirkuselefant. Hon älskar djur och har en hund som heter Sirius, han är en bra hund men har fel på höfterna. Hon har en könsförvirrad katt som heter Conny också, Conny är gravid.. Här kommer en bild på Stefania!



/klara

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

ahh oki :) vad har du gjort i dga då?:)

2010-01-18 @ 12:10:09
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack kung klara!

2010-01-18 @ 16:26:24
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0