Söndagshäng

Sitter i min soffa iklädd ändast gråa kläder och söndagshänger. Vi ska snart åka och handla mat och sedan laga den. Har legar i soffan och tittat på New Moon och gud va jag är kär i den filmen! Låg och skakade, svättades och skrek så Simon måste ju tro att jag är knäpp.

Igår var en kul kväll, började med middag hos Adam, jag och grabbarna. Kände mig lite bortkommen ett tag men det var trevligt. Sen var det fotboll Real Madrid - Athletiko Billbao och Fredde var helt till sig. Presis som jag sa så förlorade Real och Fredde vart galen. Det var en rolig match faktiskt. Sen åkte vi till Jacke och förfestade och körde arga leken, jag vann! Senare åkte vi till hugo och hade en trevlig kväll där.

Har fortfarande inte lyckats få in bilderna så snart åker nog datorn in i väggen..

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0