Söndag och sista dagen på lovet.

Ja imorgon är det slut och det blir till att gå till skolan. Känns som att det är lika bra så man får det gjort. Känns som att lovet var ganska så bortkastat från min sida, fast idag så träffade jag Amanda igen och det fick mig att se allt med något ljusare blick. Vi tog en sväng på stan och jag shoppade lite för jag har kapital efter att jag upptäckte att jag hade 1600 kr på kortet när jag trodde att jag hade typ 300.. Sånt förgyller ens liv, men Simon blev tjurig.. Han är nog avis! Jag köpte en stickad och mysig tröja, svarta vanliga thigts, en keps och ett par handskar. Riktiga kap. Sen så unnade jag mig sushi från stället på hörnet och det var väldigt gott, Simon blev avis igen, hihi!

Fredagen bör sumeras. Vi började hemma hos mig och Simon, drack lite pratade och lyssnade på musik. Runt elva gick vi mot Hugo för att fira Simon Johansons födelsedag. Till en början var det ganska fint och stilla men kvällen fortsatte mot ett mer onyktert tillstånd. När jag står i min onykterhet och tar ett bloss kommer Simon och säger "Klara, din pappa är här".. Farbrorn fick en släng av ungdomens grönska och stod i baren ocg sippade champange. Det var faktiskt väldigt roligt och efter en del dans med pappsen och gubbarna så gick jag, Simon, Stefania och Dennis hem till oss för att sova.

Lördag morgon så ringer det på dörren ca 08.15, jag hade tackat ja till att vara barnvakt. In kommer mamma, Ellen, Alice och Elvis. Klockan 1 åkte vi mot Kättinge för att gå på Ediths kalas. Åt gott, fikade och åt igen. Vi kom hem runt 21.00 och jag var fruktansvärt trött. Tanken var att jag skulle till Världens bar och träffa Heidi men jag failade och somnade i soffan. Nu ska jag och Simon ha film mys.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0