Slö matlagning och fika

Senare nu på eftermiddagen så kom Olivia förbi. Jag, Amanda och Olivia lagade mat (pasta och köttfärssås) medans Simon kom hem och gick och kom hem igen och bara sprang runt för att sen gå en sista gång. Stessad man.. Maten vart helt okej fast lite tråkig. Sedan så gick jag och Olivia till spårvagnen för att åka till stan och fika. Planerade lite för fredag då vi ska fira Olivia som fyllt 19. Vi kom faktiskt inte fram till så mycket alls förutom att det är just på fredag och att vi antagligen ska ut sen.. Hm..

Nu ska jag försöka att inte somna, iallafall inte innan 10. Känner mig så osocial mot Simon när jag bara sover och sen så tycker han väll att jag är jobbig som f*n när jag går upp kl 5 på morgonen (då alla vanliga människor inklusive min kära pojkvän är helt döda) och vill att han ska gå upp med mig. hihihi! Så nu ska jag försöka hålla mig vaken, problemet är ju bara det att jag inte vet vad jag ska göra..

-Någon som har förslag på tidsfördriv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0