saker förändras..

vad tar man sig till när personer man trodde var bättre visar sig vara samma skit som dom andra? vad gör man när det känns som att man är en skit för att man försökte ställa upp för någon? jag trodde att man höll sina vänner närmast om hjärtat, men just nu känns det som att alla tycker att jag är en idiot som ser det så. visst ska man vara öppen mot folk men vart går gränsen? när fan ska man säga ifrån och vem ska säga ifrån? ska man verkligen skita i allt och alla? kan det verkligen vara så enkelt att det alltid är en själv som står i centum. är det bara jag som har fått lära mig att sätta mina egna behov i andra hans eller är det bara så att de andra skiter i det. samtidigt låter det som att jag gör rätt och andra gör fel. jag vet inte, verkligen inte.

HUR FAN HAR DU MAGE ATT SKRIKA PÅ MIG DIN ÄCKLIGA JÄVLA FITTA?!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar dig

2010-01-08 @ 01:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0