Pizza söndag!

Fick till slut med mig Amanda till Hawai på pizza date och nu är jag hemma iklädd mjukisbyxoar.. När jag kom hem så sitter Martin och Simon i långkalsonger vid datorn och jag bara njuter av söndags känslan! Ringde mamma påväg hem och hon var magsjuk, stackarn! Hoppas verkligen att jag klarar mig, jag lyckas bli magsjuk nåstan varje år och det är fan det värsta som finns!!

Senare skulle Amanda komma hit så ska vi ha film-mys-kväll! Känns så skönt att ha total ro i kroppen på en söndag, jag njuter av att det är söndag ocg det var inte igår jag gjorde det senast. Längtar nästan tills måndag morgon för att då är det drama-time och det ska bli så kul!

Hörs sen lovers!

/klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0