Omotiverande mattelektion..

Som sagt har jag matte nu fram till 12.00, lektionen började kl 10.20.. Av någon andledning så får jag träsmak i munnen så fort mattelektionerna börjar, det börjar klia i händerna och jag kommer på ca 3000 andra saker som jag vill/måset göra. Nu tex så kom jag på att jag ville se en film, spela simcity 4, ladda upp bilder på facebook och dricka kaffe.. Allt utom andragrads funktioner! Jag tycker om skolan annars och jag är inte alls självdestruktiv men matematik och jag, vi går inte ihop! Jag har ett prov kvar att göra, sen är jag klar så jag känner väll igentligen att jag borde göra det här provet nu snart, men jag hittar inte orken. Fixat ska jag, men som med så mycket annat, jag fixar det en annan dag.. hihi!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0