Nu blir jag förbannad!!!

Min dator alltså!! Ibland så vill den inte samma saker som jag vill! När jag stoppar i något i USB portarna så bara slutar den funka?! På grund av detta så har jag inte någon möjlighet att lägga över bilderna från igår och det gör mig fan skit arg! Jag fick min söta lilla dator för ca 2-3 månader sen och det har varit ett problem ända sen dess.. Jag borde antagligen så med den till affären där den köpptes men jag har lite fobi för att klaga på saker. Får se vad som händer, vem vet jag kanske kastar in helvetet i väggen. hihi!


Dum, dummare, packardbell...

/klara



Kommentarer
Postat av: Dennis

Klaga innan det är försent!

2010-01-16 @ 17:10:45
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0