Morgon, Måndag, Skola

Ny vecka nu då, och jag är ganska trött.. Det börjar bli töväder ute och snön börjar smälta, vilket resulterar i snöslask.. Det är det värsta som finns!!! Och jag har fortfarande inte hämtat mina andra vinterskor hos mamma så jag har inget att ha på fötterna.

Såg nyss om Haiti på tv, nu har dom börjat plundra och skit. Stackars människor alltså, att inte ha någonting.. Jag tror att det skulle vara bra för oss åka dit och leva så för annars är det nog svårt att förstå hur det känns.

Nu ska jag äta frukost, men skriver självklart sen.

/klara

Kommentarer
Postat av: M

Är trött med :O Planer för dagen? ;D

2010-01-18 @ 08:30:57
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0