MIN VÄN: SIMON SELSFORS!

Nu góvänner ska jag presentera en av mina vänner igen, Simon Selsfors. Simon är min klasskompis sedan 2½ år tillbaka. Han har blivit utsädd till Sveriges bästa trummis i rockkarusellen 2009 och spelar i bandet Pegasus. Han är en speciell person Simon, han är trevlig för det mesta men kan också vara lika jobbig som en finne i näsan.. Ibland när man sitter i skolan och är jätte trött så kan man heltplötsligt rycka till av att någon smaskar en i örat, då är det med 99,9% säkerhet Simon.. Ganska ofta så spelar han piano helt hysteriskt och kan verkligen konsten att ge folk huvudverk. Jag tycker nästan alltid om honom och han har långt jätte bra hår att göra coola flätor i. Simon är min vän.



/klara

Kommentarer
Postat av: Matea

Najs blogg :)

2010-01-25 @ 15:42:14
URL: http://mateamarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är allt bra lustig han vår vän schimme. hör man ju på namnet...

2010-01-25 @ 17:00:17
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0