Jag måste sluta gå och lägga mig sent nu!

Vaknade imorse av att mobilen ringde, men utan att jag var medveten om det så stängde jag av den sen vaknade jag inte för ens 07.50.. Yes, 25 min tills jag börjar! Så jag ser ut som ett härk idag och min järna känns som en överkokt gröt. Simon körde mig till skolan så jag kom ju inte försent iallafall. Men ikväll så kan jag inte gå och lägga mig så sent, jag erkänner mig själv vara en pussy! Jag måset ha min sömn!!

Moralvetenskap igen nu på morgonen, sen har jag matte i ca 2 timmar.. KUL!! :(

/klara

Kommentarer
Postat av: AMANDA HIHIHIHIHIHI

IDAG KOMMER JAG OCH HÄLDAR PPÅ!

2010-01-20 @ 09:55:06
Postat av: klaara

BRA! eh, varför?

2010-01-20 @ 10:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0