Jag erkänner mig skyldig till facerape!

Hittade nyss denna texten på Tomas blogg:

"krieg
idag blev jag fejsrejpad.. för andra gången i mitt liv. vad ska man göra med all sin ilska?
jag hade tänkt att göra skolarbeten i någon timme men nu tappade jag motivationen helt. statusen låg uppe i sju timmar, imorgon tänker jag göra allt som jag velat göra mot de skyldiga som jag alltid velat göra men inte havt motiv till att göra. kanske lägga saker i deras mat, skvätta vatten på dem, kommentera deras utseende och kläder, inte prata med dom på hela dagen, lägga saker i deras skåp, banka på dörren när dom är på toa etc etc etc."

Och jaa, jag är skyldig! hihihi, det var kul! Om man lånar min dator och glömmer att logga ut från sin Facebook då får man skylla sig själv, jag är inte att lita på! statusen var i stil med "Jag trycker med all kraft i mina arma lemmar upp en bazooka i rektum, min bazooka luktar smultron och citrus. Jag orkar inte mer ta mig härifrån"

POWER TO ME!

/klara

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej. Min dag har också varit bra. Ikväll har jag pluggat lite och nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova. Hoppas du får en god natts sömn :) Kram /M

2010-01-19 @ 21:50:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0