Helgen är snart här! Uh!

Nu är det äntligen fredag igen och jag är uppe med tuppen! Är lite orolig för att min pappa inte hör av sig dock, han ska ju hämta mig så att jag slipper gå i kylan! Får väll ringa snart.. Idag har jag prov i moralfilosofi, är lite nervös men jag tror jag kan det mesta så det är nog lugnt!

Om Stefania läser detta så: Bara så du vet så ska vi visa upp hur långt vi har kommit på Eurytmin.. Det blir lite svårt om du inte kommer! Snälla kom till skolan! Du är söt trotts deverse sår! <3

Nu måset jag göra mig lite fin, hörs sen!

/klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns papper i min låda xD

2010-01-22 @ 13:17:31
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0