Godmorgon och kärlek!

Nu har jag vaknat, mår faktiskt helt lysande trotts en partykväll igår. Det var inte på långa vägar den roligaste kvällen jag varit med om men still, kul! Vi gick förbi hugo en sväng, dansade och hade kul ett tag sen efetr någon timme eller så så tappade alla bara lusten.. Livet surnade och vi bestämde oss för att gå hem till Isak, som för övrigt har flyttat hemmifrån nu. Lägenheten var riktigt fin! På vägen hem så hoppade Tomas i snon (lite för mycket) vilket han ångrade sen.. Tomas var spy full.. När vi kom hem till Isak så åt vi upp Shimmes godis och mådde bra! Sen gick jag och Martin mot vårat hood och tog en jävel. Sen sov sov sov jag!

Jag ska inom kort lägga upp bilder från igår, det har jag lovat!!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0