Godmorgon go vänner!

Vaknade runt 5 idag och var pigg.. Konstigt. Men jag lät ingen tid spillas, jag läste klart min bok, så nu kan jag äntligen se filmen. Sedan gick jag upp och gjorde te och mackor. Tittade på nyhetsmorgon där de varnade för vinterkräksjukan. Jag tror jag har lyckats få det nästan varje år, hoppas jag klarar mig i år för det finns fan inget värre!

Idag är det en fin dag, Olivia fyller 19 år, grattis hjärtat! 19 är ju stan som 17 fast bara nästan. Det är även min syster Ediths första dag på Waldorf. Hon börjar i samma klass som min bror, Edith från pappas sida, Elvis - Bror från mammas sida. Jag har en modern familj.

Nu ska jag göra mig iårdning och vänta på att pappsen ska hämta mig. puss!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0