Fredagmorgon, skönt!

Vaknade runt halv 7 idag, det är inte så tidigt. Det kanske beror på att Simon igår kväll väckte mig genom att sätta på en film på jätte hög volym? När det ändå hade hänt så tyckte jag att jag lika gärna kunde se den. Det var någon av Johan Falk filmerna Vapenbröder tror jag det var. Faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. 100 gånger bättre än Beck..

Hann faktiskt inte klart med boken igår.. Får väll ta smällen idag antar jag. Men jag har hittat massor bra artikklar om Haiti, det kanske inte är så svårt eftersom det är överallt på nyheterna och tidningarna. Senare idag så var det tänkt att vi skulle fira Olivia men nnu så verkar det inte bli så, Matilda kommer hit iallafall så får vi väll se vad som händer. Nu har jag inte tid med mera blogg. hade bra!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0