Första skoldagen och jag har tråkigt.

Lunchrast, första dagen i skolan, Shimme är jobbig, jag har inte så kul. Tog lite roliga bilder på mig själv och vi fick korv att äta. Nu väntar vi på spanska undervisning och sen matte i ca 2 timmar, uuuh. Efter skolan så sa vi att vi skulle spela biljard grabbarna och jag, det blir ju trevligt.

Jag undrar hur det går för Nina, hon ska ju tametusan ha barn snart. Typ nu, hoppas allt går bra. Alla lyckoönskningar till er!



Här är en bild som visar hur tråkigt jag har och hur arg jag är för det..

/klara


Kommentarer
Postat av: Anonym

antar att du har tråkigt för att jag inte är där... du kan ju vara skadeglad åt att jag är sjuk och har tråkigt jag med.

2010-01-11 @ 13:48:26
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0