Försenad morgon!

Vaknade försent idag och kom lite försent till skolan men det var ju tur att Simon kunde köra mig då så jag inte kom jätte sent. Är i skolan nu och har igen moral/filosofi lektion. Idag är ämnet Etisk Egoism, det är faktiskt väldigt intresant. Om man tycker om att veta hur folk tänker borde man läsa den kursen tycker jag, det kan jag tippsa om! Det man tillslut kommer fram till är att hela världen är en stor jätte egoistisk planet och man blir nästan depprimerad.



Nu tillbaka till skolan, hörs sen!

/klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit med om en självförvållad olycka in mah face. helvete alltså, blir nästan gråtfärdig.

2010-01-19 @ 10:01:17
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0