För mycket tid..

Jag har verkligen haft för mycket tid denna morgon. Pratade lite med Jarek på facebook för en stund sen och han tyckte att det var jätte kul att jag satt och drömde om väskor kl 6 på morgonen. Nu har jag även hunnit att locka håret, sminka mig mer än vanligt, ätit wook, druckit kaffe, tagit morgon pilz och bloggat för mycket. Efetrsom min vanliga utstyrsel i skolan brukar vara typ mjukisbyxor eller bara vanliga tråkkläder så kommer ju folk tro att jag har blivit tokig nu. Ska snart bege mig mot skolan, det är skönt för vi har historia på morgonen med världens bästa lärare. Simon ligger fortfarande i sängen..


Inser nu att det ser ut som att jag inte har någon halls
men så är inte fallet, jag har polotröja.

/klara


Kommentarer
Postat av: M

Godmorgon :D Ha en bra dag ^^

2010-01-12 @ 07:55:09
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0