Europa resa med klassen!

Kom på att jag har glömt bort att skriva om Europa resan som jag ska göra med min klass den 22 Maj - 5 Juni! På min skola så åker alla det sista året på gymnasiet på en arkitektur resa i Europa och vi ska åka till Paris, Basel, Berlin, Munchen och kanske Dresden. Vi ska va borta i ca 2 veckor och bla titta på modern arkitektur. Åker med hela min klass och två lärare och det kommer bli så jä**a roligt! Vi kommer antagligen att åka tåg från Paris och runt, stanna ca 2-3 dagar på varje ställe och dricka en massa öl tillsammans, haha! Ser fram emot det så mycket så jag dör och dagen vi kommer hem är dagen så student veckan börjar!!! Aaaah, jag längtar så så så så mycket! Var avundsjuka på mig, snälla!


hihihihihi!!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0