Det blir till att gå!



Nu blev det tydligen så att jag fick gå till skolan, jag som hoppades på att få åka bil.. Nu sitter jag och väntar på Martin (det är inte omöjligt att han har somnat om), för jag tänker ju inte gå ensam. Usch det är massor av minusgrader ute och jag hatar minusgrader.

På tal om minusgrader så är jag väldigt trött på vinter, det brukar ju alltid bli så efter ca 2 månader med kallt, kallt, kallt! Jag ser så fruktansvärt mycket fram emot den första vår veckan, när solen skiner in i fönstret när man vaknar och man ser andra fåglar än dom svarta kråkorna som mörklägger hela skyyyn! Dessutom har mina vinterstövlar gått sönder så jag lallar runt i converse och det är ju inte så smart, jag måset åka hem till mamma och hämta de andra varma skorna som jag faktiskt har. Dumma lilla flicka!     

/klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar tiobussen, så vi syns snart. om d kom iväg till skolan flicka lilla. :o

2010-01-25 @ 09:34:00
URL: http://stefrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0