Dålig dag/kväll igår.

Som jag skrev tidigare så var det strömavbrått på min skola, jag ljög när jag sa att det försvan.. Det försvan i ca 10 min eller alltså då kom elen tillbaka. Sen försvan elen igen och var borta hela dagen. Det va ca 14 grader i alla klassrum i våran byggnad på skolan. Så vid lunch igår så sa en lärare till oss att vi skulle få gå hem för att det var så kallt.. Då blev man ju glad och jag bestämde att ta en fika med Matilda. Sen kommer vår matte lärare och säger att nej vi ska inte alls hem, vi ska sitta och vänta i ca 1 timme för att sen ha en lektion i en sal utan bort.. det vill säga att vi ska sitta på golvet!? Detta slutade med att vi fick en sal med bord byggda för barn i 7års åldern. Jag var väldigt arg!! Sen tog jag en fika med Matilda iaf, det var kul att träffa henne, trotts att hon skulle på date och antagligen kände att hon inte hade tid med mig, hihi. Fin i håret var hon också. När jag kom hem så var jag som vanligt skit trött, somnade i soffan runt 8 och sov hela natten till kl 6. Jag har en jätte vuxen dyngsrytm.. Inte kul, kanske minst kul för Simon han har ingen att umgås med. 

Idag tänker jag inte gå till skolan för ens jag vet om det finns ström eller inte. Inte en till dag i kyla och mörker.

Och Olivia, jag gillar dig fast du är en toffel, gummaaaaaan!!! :D

/klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0