Cirkelträning, usch!

Kom nyss hem efter en ganska krävande dag. Orkade inte ta med mig datorn till skolan och har därför inte skrivit något på dagen. Började dagen med lite moralundervisning, svenska, engelska, kör och sist gymnastik. Trodde av någon anledning att det skulle bli en lugn och skön gympa lektion, men icke! Cirkelträning för hela slanten och det är så fruktansvärt jobbigt för en otränad liten flicka som jag. Blev hämtad av Simon och hans mamma för att åka ut till Landsjö och äta lite middag med familjen Kuylenstierna, god mat lagad av Simpas mamma. Nu är det meningen att jag ska orka/hinna läsa hela "Främlingen" och svara på frågor om den och hitta en engelsk artickel om Haiti katastrofen tills imogon. Jag känner att jag hells bara skulle lägga mig och sova (som vanligt) men icke! Mamma Anneli tyckte att vi nästan var som två gamlingar som går och lägger oss så tidigt. Nu måste jag sätta igång med arbetet, hoppas jag klarart!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0