Bloggpaus härmed, avslutad!

Detta har tre anledningar..

  • I brist på saker att göra pga världens tråkigaste jullov så känns det väll som att jag likagärna kan börja skriva lite igen.
  • För att göra Martin glad. Han är enligt sig själv min mest trogna läsare och tjatar på mig att börja skriva igen.
  • Slutligen, för att trotts min "bloggpaus" så tycks ju folk inte sluta klicka in på min blogg.. Vilket jag tolkar som att, ni vill ha mig tillbaka.. ah, tack så mycket!

Jag tänkte dra mitt lov i korta drag och därmed försvara mitt uttalande om världens tråkigaste jullov.. Jo förstår ni, jag har under lovet inte gjort så mycket alls. Firat jul förstås, umgåtts med familjen och det var ju faktiskt trevligt.. Sen var det mellandagarna och det var ju faktiskt också ganska kul. Var ute med Olivia på juldagen, mycket rolig kväll. På annandagen var jag ute med Simon, pappsen och co, också trevligt. Sen hände det inte så mycket alls i flera dagar.. Sen kom nyårsafton som firades hemma hos mig och Simon, med middag och kalas. Sen nyår har jag... Inte gjort ett skit. Dyngsryttmen är borta med vinden, vilket resulterar i att jag har sovit till ca 16.00 varje dag.. Varit vaken till ca 04.00 varje natt osv. Detta gör att jag känner mig dålig som människa och jag och Simon bestämde oss här om dagen för att ändra på detta så vi gick upp rund 09.30, åt frukost och hamnade framför den dumma dumma tvn.. Då insåg jag att varför gå upp tidigt när det ändå inte finns något att göra. Man kan ju börja undra över både de ena ocj det andra när det är såhär.. Dels detta - När man har massor av saker att göra, då är det jobbigt. När man som jag just nu inte har något alls att göra då är det jobbigt. När fan är det ojobbigt?
Jag måste erkänna att jag saknar mina klasskamrater! Jag sakanr Matilda, MAN ÅKER INTE IVÄG PÅ ETT LOV OCH LÄMNAR MIG BARA SÅDÄR! Jag saknar Amanda, samma sak gäller dig din pungkula! Olivias halls är den sämsta hallsen jag har varit med om och Johanna kan bara äta skräpmat och åka bil med pojkar som bråkar om vem som ska sitta fram. Sorry jullovs guden men du suger penis! Tacka vet jag Sim City 4! Det är min räddning och det tänker jag spela nu!

/klara


Kommentarer
Postat av: matilda

Förlåt baby , kommer smart<3

2010-01-06 @ 13:27:40
URL: http://lundgrenmatilda.blogg.se/
Postat av: klara

det hoppas jag du!

2010-01-06 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0