Blogg krig, bring it!

Nu är måttet rågat, min egen pojkvän har startat "bloggkrig" mot mig. Killen som har varit emot bloggar och hatat alla som bloggar har nu alltså startat en egen, det kallar jag att falla för grupptrycket. Jag tänker aldrig att länka hans blogg här så om ni vill ha den får ni leta själva!! Hoppas att mina läsare är mig trogna och inte sviker mig!

Stefania var här ett tag, vi skulle ju plugga men jag fick inte så mycket gjort. Får fixa det imorgon, var alldeles för trött idag vilket jag antagligen kommer att vara imorgon med. Jag gillar min enorma motivation, det bara strömmar genom min kropp! Paradise ikväll, synd att jag antagligen kommer somna innan dess, då är det tur att tv6 play finns, tack igen! Kanske ska testa Luddes taktik, att duscha mig pigg och då menar jag inte att duscha en gång, vi pratar ett tiotal gånger..

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0