Amanda är in za house!

Nu är Amanda här, hon kom hit efter en dag i spårvagen, ja flickan har åkt spårvagn i ca 2 timmar. Hennes försvar till detta var "jag ville inte gå till skolan" och "jag hade ingenstans att ta vägen" hm... Nu är hon iallafall här och inkräktar. Jag sa att hon fick komma om hon hade cola, hon tog med en burk!! Nu vill hon gå och äta, antar att hon vill att jag ska betala också.. Jävla vänner man har va! Nu måste jag gå för ers höghet sitter i soffan och roppar att hon vill ha fot masage..


Detta är inte ett hemma meck!

/klara


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det pierre eller johannes som kör? säg åt kvinnan att jag inte saknar henne eller hennes tonfiskrörarecept...

2010-01-13 @ 17:04:10
Postat av: Linn-lay

ahh tack:)ok.. hoppas du har haft en fin dag i dag

2010-01-13 @ 17:45:01
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: klara

det är PJÄR! soft biff!

2010-01-13 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0