VAKNADE AV MAMMA MED ONT I HALSEN..

Jag hatar att vakna och vara såhär svidig i halsen.. Vaknade av att mamma ringde och ville låna en väska, hon ska åka utomlands kvinnan och här ligger jag med ont i halsen och det är fortfarande ca 20- ute. Om det fortsätter att vara det så får vi se om jag går ut i dag eller stannar inne som igår, det känns ju helt sjukt att gå ut när det är så kallt..

Snart kommer Matilda så jag får hoppas att hon kan bryta denna förbannelse, jag är fast i vampyr träsket.. När det inte fanns fler avsnitt av vampire diaries så nördar jag twilight, herregud! Skäms över mig själv, ikväll måste jag fan ut och umgås lite annars kommer jag bli ljusskygg och få huggtänder!

/klara

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack, glad att du tycker det:D



men twilight är ju bra!

2010-02-22 @ 16:36:09
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej:) nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg igen, anmäl dig om du är sugen :)) kram sofia

2010-02-22 @ 16:43:31
URL: http://dho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0