Tv, cola och nudlar. Det är mitt rehab! Det behövs efter premiär..

Nu är premiären avklarad och det gick skitbra!!! Jag satte alla repliker, dom långa också! Jag pressade verkligen fram den sista energin i min kropp och körde järnet och nu efteråt så är det som att jag bara är avslappnad i hela kroppen! Kom hem och somnade nästan direkt, mitt i "Sex and the city", kul att dom börjat visa det på tv igen tycker jag! Nu sitter jag här med en skål med nudlar och ett klas coca-cola och funderar över hur jag ska göra ikväll. Några kompisar har spelning i söderköping ikväll och jag vet inte om jag orkar gå, har ju två förestälningar imorgon med.. Aja vi får se hur det blir, det beror ju lite på hur det går med bil också. Hörs senare!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0