TACK GUD FÖR ATT DETTA LOV ÄR SLUT!

Har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv, tackar alla högre makter för att lovet är slut! Snart blir det till att ringa pappsen och prata bostad. Åker nog dit imorgon och det känns helt okej faktiskt. Vet att jag har varit usel på att skriva de senaste dagarna men det beror på min obalans.. När man knappt har något hem orkar man ju inte tänka på bloggande menar jag. Detta lov blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, bra eller dåligt vet jag inte, det ända jag vet är att man måste sätta sig själv i förstahand för det är mig själv jag ska leva med i resten av mitt liv. Sluta hur det sluta vill, just nu är det bara att tuta och köra.

Jag skulle vilja tacka Amanda och Stefania, Amanda för att du har varit min husmor och Stefania för att du pratar med mig och inte får mig att känna mig som en idiot. Sen vill jag nog be om ursäkt ifall att jag har gjort något dumt, förlåt men jag kan inte vara mer än ärlig..

/klara

Kommentarer
Postat av: Stefania

tack själv klara. glad att jag kunnat vara till någon hjälp ^^ jag längtar till skolan imorgon, weeeird.

2010-02-28 @ 17:38:51
Postat av: matilda

i love you

2010-02-28 @ 17:49:50
URL: http://lundgrenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0