SOMMARPLANER!

Solen kom fram för ovanliheternas skull och jag tänkte att jag skulle ge mig ut och njuta lite, ända tills jag upptäckte att det var 15- ute.. Det är ju jobbigt kallt så det orkar jag inte med! Men bara att solen lyser in genom fönstret ger ju lite hopp om sommar känner jag, därför tänkte jag dra lite sommarplaner.

För att mina planer ska fungera måste jag och Matilda till att börja med ringa till Tård och kolla om vi kan jobba där, om det lyckas ska vi jobba ute i Arkösund i juni-juli och halva augusti. Spara pengar så gott det går och njuta av den svenska skärgårdssommaren. Den kan vara helt underbar bara vädret tillåter det. Sedan ska vi förhoppningsvis ta oss till något vackert land för pengarna vi har sparat och ha en as bra vecka eller två! Det låter ganska okomplicerat och skönt tycket jag!


Ser ju bra ut, eller?!

/klara

Kommentarer
Postat av: Frida

klara om me gusta:

Jag gillar verkligen inte sånna braxor..



Sv: Smaken är som baken, delad ;)

Fin blogg :D

2010-02-21 @ 16:36:16
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0