Snabba Cash!

Filmen var sjukt bra, om jag inte hade läst boken och suttit och stört mig på att filmen inte alls va likadan hade den varit ännu bättre. Den är verkligen värd att se och det livade verkligen upp mig att gå på bio idag känner jag. Tack älskling! Nu ska jag ta det lite lugnt, kanske dricka te med min lilla familj, fast Doris dricker inte as mycket te, hon får bara lite i en egen liten rosa katt-te-kopp! Hoppas ni har haft en bättre dag än mig idag och att ni sover så gott sen, kommer antagligen inte hinna skrva så mycket imorgon för att jag ska vara på teatern från klockan 09.00 till 21.00 med två timmars paus, som jag antagligen inte kommer att ägna åt att skriva. Dont hate on me! I'll be back! I love you man! Smack my bitch up! jajajaja...

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0