Slö dag, men det känns helt okej!

Har faktiskt inte åstakommit något speciellt alls idag, har färgat Olivias hår och legat och glott i soffan men det känns helt okej eftersom jag har ont i ryggen fortfarande och det är kallt och snuskigt ute med mördaristappar överallt. Jag är sjukt rädd för dessa mördaristappar! Dom är överallt och mest över våran port, varför tar inte hyresvärlden bort dom? Jag har för mig att jag hörde om en som dog i Stockholm häromdagen.. Det är skit farligt ju! Död åt mördarna!! Simon däremot är inte alls lika rädd som jag och det gör mig ju inte direkt säkrare.. Han går ju rakt under dom och har någon slags teori om att ifall han skulle få en av dom där jävlarna i huvudet så skulle han få ett fett skadestånd, ja gubben, om du lever då!


Mördare!


/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0