Ont i fötterna och lite sliten i huvudet!

Nu har jag äntligen kommit hem efter ännu en dag på teatern, vi har hunnit med skitmycket idag och det känns bra för då behöver jag inte vara lika nervös. Nu har vi lagt grunden för hela pjäsen och gått igenom alla ingångar och så, känns as bra. Men det skönaste var nog att komma hem för jag har ont i fötterna pga allt stående hela dagen och lite smått ont i huvudet pga de söta små pojkarna i min klass som inte alltid bara kan göra det dom ska göra utan allt det dom inte ska göra. Jag tycker om dom, mestadels.

Efter vi hade slutat drog jag med mig Martin til HM för att köpa slingor, jag har ju planer på att bli blond men eftersom jag inte vill bli vit-blond så tänkte jag slinga håret en massa gånger så det ser lite mer naturligt ut. Hoppas det funkar! Tror mamma skulle komma förbi en sväng, kolla in Doris och så, kanske blir en fika.. Fast då måste vi diska och det är hat, hat, hat!!!

Tänkte se om jag kan lyckas koppla in pappas kamera till datorn (det är en sån jävla system kamera) så allt är lite jobbigare än vad det brukar vara, men om jag lyckas så ska jag ladda upp lite bilder från teatern tänkte jag. Får se hur det går. Nu måste jag äta något innan jag avlider.

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0