Nu är jag tillbaka!

Nu är jag hemma igen, efter en lång historia som jag tänkte dra nu!

Jag börjar från att jag kom hem från teatern och var så trött att jag trodde att jag skulle avlida på platts, jag somnade i soffan och sov tills Simon väckte mig med nudlar. Planen var fortfarande att gå till guskelov men min party feeling var dödare än någonsin. Dels för att alla bangade, "nä vi ska till palace", "nä vi har inte pengar" bla bla.. Insnöade dårar! Alfon, Emma, Martin och Walter kom hit och vi tittade på världens bästa film men det fick mig ju inte direkt på bättre party humör. Tog två öl och sen bar det av trotts alla hinder, psykiska och fysiska.

Vi kom fram till guskelov och kön var av 2km klassen och jag dog inombords.. Men det gick ganska fort ändå och vi kom in, där inne var det jätte mycket folk och jätte mycket bra saker! Jag vart helt till mig, tog mig fram till pappa där jag hängde största delen av kvällen, eller nej inte hängde jag var galen där hela kvällen.. Dansade i fönstrena, blåste i party-pipan och hjälpte pappa med dj:andet.. Fyfan det var den bästa ute kvällen i mitt liv tror jag, helt sjukt kul och detta helt utan mina vänner?! Trodde det skulle skitsa sig när Simon ville gå hem och jag tappade bort musse men jag hade så jävla roligt. Resultat: JA NI MISSADE NÅGOT!

Sen när jag var hemma på gården så hade jag glömt nycklar och min mobil var död, tur som fan för mig att Musse och Jossan satt och rökte på deras balkong så jag gick in till dom och försökte ringa Simon som sov så sött, han svarade inte så jag fick sova på deras soffa, men det var faktiskt helt okej för inget kunde sänka mitt humör igår!


Detta är resultatet av igår..

Så till mina insnöade kompisar vill jag säga - Jag gick dit med 36:- på mitt kort och kom hem full som en älg, var palace kul, eller som vanligt kanske? Ni missade något, och något bra!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0