Mycket att göra = Dålig blogg dag..

Jag har alderles för mycket att göra nu, ska lära mig sjukt mycket repliker och jag vill inte misslyckas med den här teatern.. Ni får komma och kolla på premiären den 18/2 och se om det var mödan värt.

För övrigt så har det varit en helt okej dag, vi har fått mycket gjort och Simon har ställt upp som ljud/ljus ansvarig, tack baby <3. Jag har helt okej koll på allt nu men jag behöver läsa mer, massor mer.. Imorgon är en dag jag har längtat efter, det är nämligen sista kvällen på Guskelov någonsin.. För er som inte vet vad det är så är det det som fanns innan bomullsfabriken. Här är en länk till evenemanget på Facebook ---> http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=279150184622. Kom dit det kommer nog bli sjukt kul! Min far med vänner är DJ för kvällen och det är lite coolt måste jag säga, lovar att det kommer bilder i massor så ni som inte kom vet vad ni missade!!

Nu blir det: Te, Dusch, Sovning!

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0