MITT NYA BLOGG-KONSEPT!

De flesta bloggarna som jag följer handlar om mode, drama och bögar.. Jag tycker igentligen att det är skit tråkigt att läsa men det har väll blivit någon slags vana för mig att göra det ändå. De bloggar jag läser som handlar om drama, det är ju några blondiner i sockholm som bråkar med varandra genom sina bloggar, skit töntigt, men jag läser det ändå. De mode bloggar jag läser innehåller ju bara samma mode, det modet som man kan gå till stan, vilken affär som hellst och hitta.. Skit tråkigt! Bög bloggarna är väll dom roligaste tror jag, jag vill ha mer bög kompisar!

Så jag har tänkt på det här, för på ett sätt känns det lamt att bara skriva om vad jag gör osv och jag vill inte sitta och skriva om det senaste plagget jag köpte på gina trikot typ.. Så jag har bestämt mig för att min blogg ska bli en Secondhand blogg! Det är ju delvis mode, som jag lovade mig själv att aldrig börja blogga om, men det är inte bara kläder.. Det är ju saker och skor och massor av kul! Jag tycker också att det passar mig bra eftersom det är billigt att köpa secondhand oftast och en fattig student som jag har inte råd att köpa dyra kläder hela tiden.. Jag är ju iallfall ärlig! Så detta ska alltså bli min nish! Jag kommer ju självklart fortsätta skriva om vad jag själv gör och sånt men jag vill liksom ha en röd tråd som jag kan knyta fast mig i..


Ihoppsatt från Myrorna, skulle kunna vara nytt ju! Aae jag känner att det här är min grej! Haha!

/klara

Kommentarer
Postat av: Bunny ^^

Vilken kul idé om sechondhand-mode! :DD

2010-02-21 @ 14:59:50
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0